Vedeli ste, že telefonický rozhovor je jedným z najefektívnejších nástrojov na predaj produktov či služieb? Slúži na riešenie otázok, získavanie informácii, podporu produktových ponúk alebo prieskum trhu. Aby hovor priniesol skutočný úspech, musí byť vedený odborným a zaškoleným tímom pracovníkov. Tu prichádzajú na rad služby call centra. S vývojom technológii a postupom času sa vyvíjal aj telemarketing. Ak sa rozhodnete využiť služby call centier, vyberte si tie, ktoré ponúkajú profesionálne služby pre malé i stredné firmy. Takýmto príkladom je moderné Call centrum Bratislava, ktoré vykazuje viditeľné výsledky.

 

Kto využíva služby call centra?

V každom podniku, ktorý sa zaoberá zákazníkmi, možno očakávať vysoký objem súvisiacich hovorov.  Miesto toho, aby ste nechali zamestnancov míňať svoj drahocenný čas na opakujúce sa odpovede pre každého volajúceho, výhodnejšie je využiť služby kontaktných centier, ktoré budú vybavovať telefonáty za vás. Tieto služby ocenia určite aj zaneprázdnení majitelia webových stránok. Využitie call centra v oblasti IT je tiež takmer nevyhnutné. Kontaktné centrá môžu poskytovať celý rad služieb, vrátane konzultačných a poradenských liniek.

 

Kvalita zamestnancov je dôležitá

Call centrá používajú mnoho technológií, ako je hromadné obsluhy, automatizované plánovanie, rozpoznávanie reči, smerovanie hovorov multichannel a riadenie pracovných síl. Korunou úspešného telemarketingu sú  kvalifikovaní a školení zamestnanci, ktorí vedia aktívne počúvať potreby zákazníkov a nie je im cudzie ani asertívne správanie. Ak si chcete overiť profesionalitu svojich zamestnancov, mohli by vás zaujímať služby MYSTERY CALLS. Práve vďaka nemu môžete otestovať kvalitu zákazníckeho servisu na infolinkách.

 

Čo môžete vďaka mystery call zistiť?

  • vystupovanie vašich zamestnancov
  • kvalitu hovoru
  • čakaciu dobu
  • overenie odborných, ale aj obchodných znalostí pracovníkov
  • dobu trvania hovoru a jeho efektivitu

Pomocou mystery call teda zistíte, ako vaši zamestnanci v telefóne vystupujú a tiež sa dozviete, aký je ich prístup v telefóne a čo sa dá vylepšiť, aby ste získali lepšie výsledky a úspechy.