Už ste počuli o platenej reklame PPC? Pri každom kliknutí návštevníka na vašu reklamu, zaplatíte vyhľadávaču malý poplatok. To je dôvod, prečo sa to nazýva platba za kliknutie. Keď je vaša PPC kampaň dobre navrhnutá a funguje bez problémov, tento poplatok bude triviálny.

 

Bannerová reklama alebo PPC?

Bannerová reklama na googli býva často porovnávaná s PPC reklamou. Porovnanie však nie je na mieste. Zatiaľ čo PPC je platba za preklik, bannerová reklama tvorí vizuálnu formu reklamy.

Výskum poukazuje na to, že používatelia kliknú na platené reklamy vo vyhľadávaní častejšie než na akúkoľvek inú formu digitálnej reklamy. To znamená, že ľuďom naozaj nevadí, že sú inzerovaní za predpokladu, že inzerované produkty a služby skutočne vyhovujú potrebám ich vyhľadávania. Okrem toho spoločnosť Google vyvinula vynikajúci vzorec na zabezpečenie toho, aby reklamy PPC spĺňali potreby používateľa.

 

Je Pay-Per-Click marketing správny aj pre vás?

Ako sme si uvedomili, PPC reklama ponúka jedinečnú príležitosť:

Rozširovania zákazníckej základne – Spojte sa s ľuďmi, ktorí aktívne hľadajú produkty a služby, ako je tá vaša, a reagujte na túto potrebu tým, že im poskytnete ponuku relevantnú pre ich vyhľadávací dopyt.

Generovanie potenciálnych zákazníkov pri nízkych nákladoch – pretože marketing typu pay-per-click vám umožňuje osloviť potenciálnych zákazníkov, je to vysoko efektívny spôsob, ako zainteresovať návštevníkov vašich stránok. Pravdou je, že marketing s platbou za kliknutie môže fungovať pre takmer akýkoľvek druh podnikania, a to bez ohľadu na to, či chcete predávať produkty prostredníctvom webových stránok, elektronického obchodovania, vytvárať potenciálnych zákazníkov pre podnikovú alebo softvérovú firmu či budovať povedomie o značke.

 

PPC reklama by mala byť:

Relevantná – Samozrejme, že nechcete platiť za webovú prevádzku, ktorá nemá nič spoločné s vašou firmou. Chcete nájsť cielené kľúčové slová, ktoré vás povedú k vysokej miere prekliknutia PPC, nízkym nákladom za kliknutie a zvýšeným ziskom. Znamená to, že kľúčové slová, ktoré ponúkate, by mali úzko súvisieť s ponúkanými cenami.

Rozsiahla – PPC je iteračná. Neustále zdokonaľujte a rozširujte svoje kampane a vytvorte prostredie, v ktorom váš zoznam kľúčových slov neustále rastie a prispôsobuje sa.

Ak chcete prirodzene prilákať a udržať si zákazníka pomocou vytvárania a spravovania kvalitného obsahu, mali by ste mať dobre vytvorený obsahový marketing.

Súvisiace príspevky